E-mail: Mail@Klinik-M.dk

​Behandling

​Sports massage er en dybdegående behandling af øm og spændt muskulatur og er effektiv, hvis du har overbelastet musklerne.

Massage øger blodgennemstrømning, og udskiller affaldsstoffer, og anvendes forebyggende mod skader, afhjælper muskulære problemer og samtidig giver den en øget kropsbevidsthed.

Da der ved massage bliver udskilt en del affaldsstoffer er det vigtigt at du drikker rigeligt med vand efter en behandling.

Der vil sædvanligvis være en virkning allerede efter 1. gang. Hvis massagen er en del af en problembehandling, skal der normalt masseres 3-5 gange. Efter massage vil du kunne opleve øget træthed og ømhed, dette vil dog aftage igen.

Jeg giver ikke massage på skader der er under 48 timer gamle, på åbne sår, ved forfrysninger og forbrændinger, ved feber, leddegigt, infektionstilstande (bakterie, virus eller svamp), ved hjertesygdomme og blodpropper, ved ubehandlet forhøjet blodtryk, hvis man har fået kunstige blodkar, blødersygdomme, ved nyresvigt, cancer, direkte på åreknuder, knogleskørhed og graviditet i 1. og 3. Trimester.

Massage til børn med adhd.

Jeg tilbyder nu et forløb til børn med massage 2x20 minutter om ugen i 5 uger. Forløbet bliver tilrettelagt efter barnets behov og i samarbejde med forældre.

Det kan være:

• Siddende massage/historie fortælling på ryggen.
  • Liggende massage med tøj på.
  • Arausal massage med tøj på.
  • Liggende massage med undertøj på.
  • Ansigtmassage.

En undersøgelse foretaget af Touch Research Institute, hvor elever i alderen 7-18 med diagnosen ADHD fik massage 2 gange 20 min. om ugen i 1 måned, resulterede i at børnene selv synes de var gladere og deres lærere kunne meddele at de var blevet mindre dagdrømmende og hyperaktive i klassen.

Du/ i er velkommne til kontakte mig for nærmere info

Pris 1100 kr​

Få et uforpligtende tilbud på en behandling​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt